detach X session

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Únor 10 06:13:19 CET 2005

Dne čtvrtek, 10. února 2005 02:27 jste napsal(a):
> Takze vlastne kazdu chvilu pouzivam nieco ine podla toho co vyzera v tom
> okamihu najvhodnejsie :-(.
>
> Tie antialiasovane fonty mi az tak nevadia, keby som rozchodil klavesnicu
> tak zostanem pri vnc.

Aha. Takze v podstate nejlepe propracovane (bez ohledu na OS a nekricte na
mne) jak tak koukam, je ICA (ta má jen problémy s délkou odezvy přes gprs
neboť jede pouze synchronně, na lokální síti nebo lince s latencí <100ms je
OK). Kurnik, to by chtělo, aby někdo napsal ICA server pro unixy ;-) Přesně
co mi říkal kolega citrixář - vzali zobrazování z unixu, zdokonalili a
napasovali na wokna.

Co tarantella, používá někdo?

Kdysi jsem slyšel o protokolu, něco jako diferenciální X, používá se ještě?

--

                        Jaroslav Lukesh