letovy simulator na dalkove ovladani

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na scplyn.cz
Čtvrtek Únor 10 10:02:31 CET 2005

Letovych simulatoru je i v linuxu nekolik (ale nejsou to zadne
specializovane pro modelare), napr gl-117, flightgear, a dalsi.
V linuxu to funguje podobne jako ve win, vysilac pripoji a windousy jej
povazuji za joystick. To lze udelat i v linuxu. V poslednim RC revue
vysel clanek o jednom ceskem vyrobku, ktery umi pripojit vysilacku k usb
portu. Pokud tu "soucastku" ma, tak je potreba jen nastavit joystick...

Osobni zkusenosti s tim ale nemam, protoze mi bylo lito vyhodit za
gamebird 1000kc.

--
Vladimír Náprstek