fc3 + hw

Josef Podany podany na nizona.com
Čtvrtek Únor 10 10:55:53 CET 2005

Mam nasledujici problem:

na nove zelezo :
P4Prescot 3GHz, 2xSATA (chtel bych pole), DVD-RW, MSI deska,

se pokousim naistalovat FC3.

Nabutuju z CD, a po odklepnuti instalace mi vytuhne na kernel panicu s
vypisem pameti ...
A tim to v podstate konci.

Zkousel jsem bezet ruzne live distribuce a tam neni problem.

Asi nejuspesnejsi jsem byl s instalaci AuroxLinuxu, kde jsem prosel bez
jedineho broblemu celou instalaci (vytvoril pole, proklikal balicky,
nakopiroval je) az do mista, kdy jsem zrestartoval stroj po instalaci a
zustal koukat do stejne obrazovky s kernel panicem jako pri pokusu o
instalaci FC3.

Uz se nekomu neco podobneho stalu, ci se s necim takovym setkal?

Dik za kazde nakopnuti.

--jp