xinetd a tcp_wrappers

Čtvrtek Únor 10 10:01:22 CET 2005

Jan Houstek <jan.houstek na mff.cuni.cz> wrote:
> Sluzby spoustene z xinetd umi vyuzivat tcp_wrappers dvojim zpusobem,

trojitym

> jednak klasicky pres wrapper tcpd (jako to dela inetd), nebo primo, je-li
> server kompilovany s podporou libwrap.

xinetds moze byt tiez prelozeny s podporou libwrap, potom nie je treba aby
to vedeli sluzby a netreba tiez volat tcpwrapper

> Zajimave je, ze nastaveni promennych prostredi (pres direktivu setenv v
> /etc/hosts.(allow|deny)) mi funguje jen s externim tcpd wrapperem. Pritom
> povoleni/omezeni spojeni a je bez problemu v obou pripadech.

hmmm tipoval by som bud na chybu wrappera alebo binarky, ktora najprv
checkuje premenne prostredia a az po tom wola funkcie wrappera.

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines.