xinetd a tcp_wrappers

Jan Houstek jan.houstek na mff.cuni.cz
Čtvrtek Únor 10 11:27:23 CET 2005

Matus UHLAR - fantomas wrote:

> trojitym

Budiz, treti zpusob je, ze je proti libwrap kompilovany samotny demon.

> xinetds moze byt tiez prelozeny s podporou libwrap, potom nie je treba aby
> to vedeli sluzby a netreba tiez volat tcpwrapper

Jo, ja jsem tim "server" myslel xinetd, takze ta vase treti moznost je
presne to, o cem jsem psal ;)

> hmmm tipoval by som bud na chybu wrappera alebo binarky, ktora najprv
> checkuje premenne prostredia a az po tom wola funkcie wrappera.

Konfigurace, kdy xinetd ani spoustena obsluha sluzby o tcp_wrappers nic
nevi a postavi se mezi ne tcpd funguje vyborne. Libilo by se mi ale,
kdyby to slo i pres libwrap v xinetd, nicmene se zda, ze si xinetd ty
libwrap funkce pousti v nejakem environmentu nekde stranou a ke
spoustene sluzbe se ty promenne uz nedostanou. Podivam se do zdrojaku,
kdyz nic jineho, mohlo by to aspon byt dokumentovane.

-- Honza Houstek