detach X session

Jan Houstek jan.houstek na mff.cuni.cz
Čtvrtek Únor 10 11:31:17 CET 2005

Martin Hudec wrote:

> zaiste nie, ale pomohlo by to sprehladneniu pri citani - highlighting
> napriklad, uz teda ked sa poniektori ani neunuvaju dat medzeru medzi
> citovanym textom a svojou odpovedou.

No ja nevim. Moznosti citace textu (pominu-li prasarny typu top-posting)
existuje vice a rozumny klient by mohl rozpoznat vetsinu z nich (vcetne
tech inicialek se zobackem).

Dokonce (prestoze to nepouzivam) se mi to obcas zda velmi prakticke.
Rada lidi ma totiz zvlastni dar poslat odcitovane prispevky tak
neprehledne, ze zjisteni, jakou cast textu kdo napsal, je ukol pro
Poirota. Kdyz tam jsou inicialky, je to hned jasne.

-- Honza Houstek