OT: detach X session

Michal Rybárik michal na rybarik.sk
Čtvrtek Únor 10 21:25:07 CET 2005

MH> zaiste nie, ale pomohlo by to sprehladneniu pri citani - highlighting
MH> napriklad, uz teda ked sa poniektori ani neunuvaju dat medzeru medzi
MH> citovanym textom a svojou odpovedou.

no, ked uz sme pritom, aj pisat velke pismena na zaciatku viet a
pouzivat diakritiku by citatelnosti len prospelo... nehovoriac o
prisposobeni subjektu obsahu spravy. co ty na to, aj s fantomasom,
nechcete nam ist prikladom? :o)

mne mail editor uvadza quoting velkymi pismenami, a odlisuje ho
farebne. i bez medzery medzi riadkami je to u mna dobre citatelne, ba
co viac, vyzeralo to bez nej lepsie, preto som ju tam nedal.

takze, odporucam sa bud zmierit s tym, ze kazdy z citatelov/pisatelov
ma ine zvyklosti a iny mailovy klient, alebo zaniest pozadovane
spravanie do pravidiel mailing listu a dohliadat na ich
dodrziavanie... ale kazdopadne odporucam najst si lepsi sposob
uvolnenia napatia ako vypady na inych ludi v mailing liste. kazdy
reprezentujeme v prvom rade seba.

--
s pozdravom
michal na rybarik.sk