rychlost degradovaneho sw raid 5

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Čtvrtek Únor 10 12:58:56 CET 2005

	Konkrétně se SW RAID1 jsem NIKDY o data nepřišel a to už jsem dělal
hodně velké vylomeniny... SW RAID5 mne také ještě nezklamal, ale je fakt, že
jeho použití je v mém okolí daleko menší až žádné.

	Mimochodem k tomu výkonu... - určitě víte, co to znamená degradovaný
mód a určitě víte, jak se postupuje, když je třeba ty data dopočítat... -
jste si jist, že jste nenarazil na technologický strop s ohledem na množství
nutných jak výpočetních, tak I/O operací (které za normálního stavu není
třeba provádět, neb ty data i verifikační údaje jsou k dispozici "hned")?