rychlost degradovaneho sw raid 5

Pavel Benisek benny007-linux na 3dgrafika.cz
Čtvrtek Únor 10 13:15:45 CET 2005

On Thu 10. of February 2005 11:58, Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:

> 	Mimochodem k tomu výkonu... - určitě víte, co to znamená degradovaný
> mód a určitě víte, jak se postupuje, když je třeba ty data
> dopočítat... - jste si jist, že jste nenarazil na technologický strop
> s ohledem na množství nutných jak výpočetních, tak I/O operací (které
> za normálního stavu není třeba provádět, neb ty data i verifikační
> údaje jsou k dispozici "hned")?

Urcite ne protoze 25% cpu bral sshd a cca. 70% bylo idle. Ale jak jsem
psal, tak ted jiz mam plny raid a rychlost zapisu se pohybuje mezi 3-6
MB.
To uz pochopim protoze to degraduje ten posledni disk, ktery je na
integrovanem udma 33 radici.

--
Pavel Benisek