SuSE9.1Pro - fileserver kaput

"Kvasnička Václav Ing. - Pontex s.r.o." kvasnicka na pontex.cz
Čtvrtek Únor 10 15:52:07 CET 2005

Zdravim,
Vcera vecer mi odesel fileserver pod SuSE 9.1Pro (+Samba). Nesel ani
ping, natoz pak sprava pres VNC nebo putty. Dal jsem k tomu monitor a
nastartovat slo ('nouzovy rezim'), pak dokonce i ping a rsyncem stahnout
nejake adresare (halvne definice uzivatelu apod.) ale chvilku po loginu
to zase prestalo reagovat (dokonce mrtva klavesnice). Je v tom SATA RAID
2x250GB (mirror) - pri bootu nehlasi zadne chyby a i testy RAIDu od
Adaptecu (v BIOSu) nic nehlasi. Po dalsich pokusech o restart se
objevuje spousta varovani napr.
ReiserFS: sda2: warning...... invalid format found in block 68933 Fsck?
ReiserFS: sda2: io error in reiser_fs_find_entry

a boot skonci spatne, typicky "Failed services in runlevel 5: network
syslog nmb .........."

Uz jsem zprovoznil zalozni fileserver, ale ted vaham, co mohlo zpusobit
ty chyby. Samozrejme muzu provest reinstall od nuly, ale nechce se mi do
toho pokud by mel byt problem v hardwaru. Co tipujete? Jake testy
doporucujete pred novou instalaci (ev. po instalaci ale pred nasazenim
serveru do provozu)?

Predem diky,
vq