Jak na opravu FC2 po padu EXT3

Michal Polivka aout na atlas.cz
Čtvrtek Únor 10 21:37:02 CET 2005

Vážená konference,

používám Fedoru 2 a již podruhé mi havaroval souborový systém.

Úvod do problému:
rád bych navázal na svůj starý dotaz z 12. září 2004 - poskozeny
souborovy system po restartu - neboť se u mě tento problém zopakoval v
mnohem horší podobě.

Systém během práce zatuhl, po přechodu do konzoly se stále dokola
vypisovalo hlášení:
Ext3-fs error (device hde2) in start_transaction: Journal has aborded

Vzhledem k tomu, že nebylo možno systém zotavit, byl jsem nucen počítač
restartovat. Vznikly problémy viz. můj předchozí dotaz.

Dotaz:
Vypsal jsem si poškozené balíky příkazem rpm -Va, je jich však hodně.
Jak mám proces přeinstalace poškozených balíků zautomatizovat? Chtěl
bych se vyhnout použití instalačních CD, protože tam jsou staré verze -
mám systém aktualizován přes up2date. Představuji si to tak, že systém
vyhledá poškozené balíky, stáhne z internetu jejich aktuální verzi a
přeinstaluje.

Děkuji za Vaše odpovědi!

S pozdravem a přáním pěkného dne

Michal Polívka