Jak na opravu FC2 po padu EXT3

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Čtvrtek Únor 10 21:53:24 CET 2005

On Thu, Feb 10, 2005 at 09:37:02PM +0100, Michal Polivka wrote:

> Vypsal jsem si poškozené balíky příkazem rpm -Va, je jich však hodně.
> Jak mám proces přeinstalace poškozených balíků zautomatizovat? Chtěl
> bych se vyhnout použití instalačních CD, protože tam jsou staré verze -
> mám systém aktualizován přes up2date. Představuji si to tak, že systém
> vyhledá poškozené balíky, stáhne z internetu jejich aktuální verzi a
> přeinstaluje.

Obavam se, ze takovy komplexni nastroj v bezne distribuci neni.

Krome toho se bude muset pouzivat --force, tj. udelal bych neco jako:

rpm -Va > soubory
# pomoci editoru vyhazet zamerne zmeny
rpm -qf $(awk '{print $3}' soubory) | sort -u > poskozene.baliky

No a ted to bude nejobtiznejsi, protoze yum vam nepomuze.

Jestli by pomohlo apt-get, to nevim. Ale treba nejaky Debianista poradi.

Kdyby neslo, protoste bych potrebne baliky natahal rucne (treba pomoci
links - umi stahovat na pozadi) a pak v danem adresari udelal:

rpm -Uvh *.rpm --force | tee log

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz