SuSE9.1Pro - fileserver kaput

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Pátek Únor 11 08:16:32 CET 2005

On 11. Feb, 12:22 AM CET, Petr Vileta <stoupa na practisoft.cz> wrote 22 lines:

> A jeste dodam, ze by bylo vhodne zkotrolovat i zdroj PC. Uz jsem videl hodne
> zdroju, ktere fungovaly presne ty 2 roky, co je na ne zaruka a pak zacaly
> blbnout (PC nahodile zamrza) az konecne explodoval nektery z kondenzatoru.
> Ovsem pri tom to vetsinou vzalo s sebou i mainboard nebo dokonce procesor.
> Jestli to neni znackovy zdroj (Intel, IBM, Fortron) a je starsi 2 let, tak
> radeji preventivne vymenit. Doporucuji Fortron. Primerena cena za kvalitni
> zdroj.

Nevím už jaký hardware to tam máte, ale varuji před FORTRON a deskami
nforce4 s čipovou sadou 939. Tragedie. Některé serie FORTRON (460 W) se
nespojí s deskou (nevím, kdo je navině) a ani se nesepnou. Pro AMD se musí
používat intelovské zdroje (Asus A8N SLI Delux), protože ty pro AMD se
nechytají atd. atd. Pokud máte slušného dodavatele zdrojů, můžete si s tím
pohrát, oni tvrdí, že je to problém desek... Těžko říct.

Martin Kamín