SuSE9.1Pro - fileserver kaput

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pátek Únor 11 00:22:55 CET 2005

> Rika se tam, ze mate udelat fsck. Udelal jste? Kouknul jste na SMART
> disku? (smartctl -a /dev/sda), spustil jste na tom disku SMART testy?
>
> Mate bud vadny HW nebo je problem v SW (tj. v ReiserFS).
>
> Otestujte pameti (memtest86+), zkuste zatizit pocitac (kompilace jadra,
> cpubrn a podobne). Pouzijte jiny FS a pokud se tam problem neobjevi,
> budete vedet, kde byl.

A jeste dodam, ze by bylo vhodne zkotrolovat i zdroj PC. Uz jsem videl hodne
zdroju, ktere fungovaly presne ty 2 roky, co je na ne zaruka a pak zacaly
blbnout (PC nahodile zamrza) az konecne explodoval nektery z kondenzatoru.
Ovsem pri tom to vetsinou vzalo s sebou i mainboard nebo dokonce procesor.
Jestli to neni znackovy zdroj (Intel, IBM, Fortron) a je starsi 2 let, tak
radeji preventivne vymenit. Doporucuji Fortron. Primerena cena za kvalitni
zdroj.
--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz