quoting

Pátek Únor 11 11:43:35 CET 2005

Michal Rybárik <michal na rybarik.sk> wrote:
> mne mail editor uvadza quoting velkymi pismenami, a odlisuje ho
> farebne. i bez medzery medzi riadkami je to u mna dobre citatelne, ba
> co viac, vyzeralo to bez nej lepsie, preto som ju tam nedal.

text odsadeny iba znakmi ako - = : | > je pomerne lahke reformatovat
zatial co pri teste "A>B" je tazke povedat, ci pisal clovek A veru B alebo
ide o matematicky vyraz.

> takze, odporucam sa bud zmierit s tym, ze kazdy z citatelov/pisatelov ma
> ine zvyklosti a iny mailovy klient, alebo zaniest pozadovane spravanie
> do pravidiel mailing listu a dohliadat na ich dodrziavanie...

ved prave, prosim quotuj tak aby s tym vedeli pracovat a citat to aj ini,
nielen ty...

...pred casom mi ktosi vysvetlil ze quoting retazcom "->" nevie OE pekne
spracovat zatial co ">" ano. overil som si a je to tak.

Pokial ide o M$ otlak a otlak express, existuju pekne utilitky zvane
quotefix ktore menia sposob quotingu v nich. odporucam vyskusat :)
http://home.in.tum.de/~jain/software/oe-quotefix/
http://jump.to/outlook-quotefix

Support bacteria - they're the only culture some people have.