quoting

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Pátek Únor 11 12:10:24 CET 2005

	Jejda, tímto jste myslím nejenom mně udělal obrovskou radost....
(myslím si, že by spousta lidi ocenila, kdyby tyto odkazy když už ne do
kamene tesány, byly aspon součástí META-FAQu...)

	Kdyby tak ještě existovalo něco, co by Outlook <-> Exchange
vysvětlilo, že SMTP pošta je něco jinhé než interní messaging a tedy by se
měli dodržovat pravidla nastavená v klientovi (zalamování řádků, doplnění
správného Message-ID atd...)