SuSE9.1Pro - fileserver kaput

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Pátek Únor 11 15:31:04 CET 2005

On 11. Feb, 01:16 PM CET, Petr Vileta <stoupa na practisoft.cz> wrote 17 lines:
> Muzete to rozvest? To me zajima. Ja tedy AMD nerad pouzivam a davam prednost
> Celeronu a "dospelemu" Pentiu, ale proc by se zdroj nedohodl s deskou? Vzdyt
> tam jde v podstate o spojeni dvou dratu (start piny) a hlidat si pretizeni.
> Nic jineho ten zdroj prece nedela.
> --

Podle stanoviska naseho dodavatele FORTRONů to je tak, že zdroj komunikuje s
deskou v jakýchsi časových intervalech. Když se deska neidentifikuej
správně, zdroj například vůbec nesepne, protože má pocit, že tam deska není
a nepustí "šťávu". Na jeho koncích nenaměříte tedy nic (ani se neroztočí
větrák).

Na jedné diskusní konferenci dokonce museli po výpadku tohoto druhu
komunikace odpojit zdroj nechat jej "dry out" a za dvacet minut znova
připojit k desce a na desce zresetovat BIOS. Teprve pak se to znova rozjelo.

Typický příklad jsem uvedl. Výrobce desky tvrdí, že chce zdroj specifikace
ATX V2.0 s připojením 12V aspoň an 12 A. Fine, tak tedy: FSP 460-60PFN pro AMD
jí vyhovuje, ale s Asus A8N SLI Delux si ani nešrtne.

Naopak FSP 460-60PFN pro Intel EPS12V je v pohodě a všechno se rozběhne. I
náš dodavatel přiznal, že několik zákazníků na Slovensku dává k AMD deskách
běžně intelovský zdroj.

Protože Intelovskou specifikaci dodržují výrobci desek dobřr, bývají s nimi
menší problémy.

To je zatím vše, co jsme zjistili, Teď mají kluci na stole silnější zdroj
560 W a uvidíme, jak se ten bude chovat. Každopádně ty 4 fousy k procesoru
mají mít cca 16 A...

MK