OT: Zdroj ATX (Was: Re: SuSE9.1Pro - fileserver kaput)

Krištof Petr Petr na Kristof.CZ
Pátek Únor 11 18:03:47 CET 2005

Martin Kamín ZULU wrote:

> Podle stanoviska naseho dodavatele FORTRONů to je tak, že zdroj komunikuje s
> deskou v jakýchsi časových intervalech. Když se deska neidentifikuej
> správně, zdroj například vůbec nesepne, protože má pocit, že tam deska není
> a nepustí "šťávu". Na jeho koncích nenaměříte tedy nic (ani se neroztočí
> větrák).

Ja tedy nechci nijak polemizovat s vasim "dodavatelem zdroju",
ale ATX zdroje se spousti tak, ze sepnete (slusnete) na konektoru
piny (pokud si dobre pamatuji) 16,17 kusem dratu. Zadna veda.
Delam to tak bezne. Dokonce jsem si na to zrobil takove udelatko.
Rikam tomu familierne "starter".

pk