Bootovaci CD s vice kernely & ACPI STR

Miroslav Maiksnar ml na mixi.cz
Pátek Únor 11 17:01:23 CET 2005

Zdravim,
mam na notebooku kernel 2.6.7 a vadi mi ze nefunguje suspend to ram pres acpi
(`echo 3 > /proc/acpi/sleep`). Resp. funguje, ale uz se nevzbudi ;o(
Se starsim jadrem (tusimze 2.6.4) to fungovalo, ale tam jsem mel jine
problemy, takze jsem tenkrat radeji upgradoval. Rad bych ted vyzkousel nejake
novejsi kernely, ale protoze mam na notebooku zasifrovane disky, tak je zmena
kernelu pomerne komplikovana, takze se mi do kompilovani a testovani jader na
disku vubec nechce.

Neexistuje nejake bootovaci CD s vice verzemi kernelu? Idealne s celou radou
2.6 abych zjistil kde a proc prestalo STR fungovat, ale asi si vystacim i s
novejsimi nez 2.6.7.

Dik za info.
Mixi