Softwareove patenty - potrebuji odkazy

Jarda jarda na yucom.beREMOVE_THIS
Pátek Únor 11 18:58:20 CET 2005

Lidi, potreboval bych nejake dobre linky o softwareovych patentech.
Sehnal jsem novinare a chtel bych mu par hutnych predhodit.
Potreboval bych neco ve stylu "patenty: pro a proti", aby nemel
pocit, ze ho chci nekam nastrcit. Dale pak nejake linky shrnujici ty
spinave manipulace, ktere cely proces doprovazeji. Strucnou historii,
jak se Rada Evropy snazi prostrcit ten zakon bez jakehokoliv
demokratickeho schvalovani skrze ruzna shromazdeni ministru
zemedelstvi a rybarstvi a podobne.

Pokud vite o nejakem linku, o kterem si myslite, ze by ho mel cist,
prosim, mailnete mi ho. Potrebuji to v anglictine, v nejhorsim
francouzsky. Ceske linky jsou mi na nic, pokud ale vite o nejakem, ve
kterem jsou zajimave odkazy na anglicke clanky, poslete mi ty odkazy.

Potreboval bych, aby to mel v mailboxu o vikendu nebo v pondeli, aby
to mohl prelouskat jeste pred ctvrtecni demonstraci v Bruselu.

Diky.