Softwareove patenty - potrebuji odkazy

AntiTrust2 antitrust2 na gmail.com
Pátek Únor 11 20:21:53 CET 2005

Jarda wrote:
> [...]
> jak se Rada Evropy snazi prostrcit ten zakon bez jakehokoliv
> demokratickeho schvalovani skrze ruzna shromazdeni ministru
> zemedelstvi a rybarstvi a podobne.
>
> Pokud vite o nejakem linku, o kterem si myslite, ze by ho mel cist,
> prosim, mailnete mi ho. Potrebuji to v anglictine, v nejhorsim
> francouzsky. Ceske linky jsou mi na nic, pokud ale vite o nejakem, ve
> kterem jsou zajimave odkazy na anglicke clanky, poslete mi ty odkazy.
>
> Potreboval bych, aby to mel v mailboxu o vikendu nebo v pondeli, aby
> to mohl prelouskat jeste pred ctvrtecni demonstraci v Bruselu.

1A)
*superb*:
[_velmi_ *raciolne* zdovodnene, preco *NIE*, spomenute aj prednosti]

http://www.cdr.cz/a/11581
Perfektny autor (IMHO ferovych) +a- SP: http://www.zive.cz/autori/?AUI=455
++ v prvych (casovo poslednych) 6-7 clankov mate vela dokazov o
podvodoch v celom tom procese ...
http://patenty.modry.cz/data/dopisy/otevreny_dopis_ceskym_mediim.html
++linky na konci clanku

1B)
*lepsie*:
http://www.ug.cz/1021
http://www.grokline.net/
http://patenty.modry.cz/data/dopisy/otevreny_dopis_ceskym_mediim.html
http://swpat.ffii.org/analysis/trivial/index.en.html

keby si to dal patentovat - a jeto viac ako doubleclick - k comu by
dospelo viacej ludi casom a hlavne M$ na tom nema podiel ...
http://www.itnews.sk/buxus_dev/generate_page.php3?page_id=916818

dobry clanok perfektna na 50' diskusia - kopec argumentov PROTI (aj ZA)
SP, hlavne otvara oci, hoci tazko sledovat, kto ma pravdu
http://www.lupa.cz/clanek.php3?show=3464

2)
*preco NIE!*:
http://yro.slashdot.org/yro/04/06/02/2222258.shtml?tid=109&tid=155&tid=187&tid=99
http://www.itnews.sk/buxus_dev/generate_page.php?page_id=916638
http://www.sme.sk/clanok.asp?rub=pr_pocit&cl=1642792
http://www.itnews.sk/buxus_dev/generate_page.php3?page_id=917118#forumtree
http://www.itnews.sk/buxus_dev/generate_page.php?page_id=917075

3)
*Skuste* aj:
bojove-(ne)aktualne:
http://swpat.ffii.org/patents/samples/index.en.html
http://swpat.ffii.org/patente/muster/ep664041/index.en.html
http://wiki.ael.be/index.php/Transcription
http://petition.eurolinux.org/index_html

4)
*ine*:
http://cnews.canoe.ca/CNEWS/TechNews/2004/05/20/466780-ap.html

*Podvody*:
http://www.zvedavec.org/clanky_970.htm
http://www.itnews.sk/buxus_dev/generate_page.php3?page_id=917353

No, na casovy SPAM to IMHO staci.

Perfektna myslienka. Dnes vladnu media (nie politici). A preto je treba
zainteresovat spravnych ludi a nespoliehat sa na zdravy rozum politikov
(ci uz ide o SR, CR, EU, USA, world  a akukolvek temu).

 > prosim, mailnete mi ho. Potrebuji to v anglictine, v nejhorsim
 > francouzsky. Ceske linky jsou mi na nic, pokud ale vite o nejakem, ve
 > kterem jsou zajimave odkazy na anglicke clanky, poslete mi ty odkazy.

Sry :|. Toto som si precital az teraz. No, vacsinu som necital, ale
rychlo sa to da prebehnut:
[1] Přednáška Richarda Stallmana o negativním vlivu patentů na software
	http://www.cl.cam.ac.uk/~mgk25/stallman-patents.html
[2] Ekonomické studie o dopadu softwarových patentů
	http://swpat.ffii.org/archive/mirror/impact/index.en.html
[3] Evropská patentová úmluva, článek 52
	http://www.european-patent-office.org/legal/epc/e/ar52.html#A52
[4] Petice proti softwarovým patentům
	http://www.noepatents.org
[5] Statistická analýza veřejné konzultace od FFII
	http://swpat.ffii.org/papers/eukonsult00/index.en.html
[6] Oficiální závěry o výsledku veřejné konzultace
	http://europa.eu.int/comm/internal_market/en/indprop/comp/softanalyse.pdf
[7] Nadace pro volnou informační infrastrukturu (FFII)
	http://www.ffii.org/
[8] Demonstrace v Bruselu
	http://www.root.cz/clanek/2163
[9] Novinky v kauze
	http://kwiki.ffii.org/index.cgi?SwpatcninoEn
[10] Anketa na serveru MySQL.Com
	http://dev.mysql.com/tech-resources/quickpolls/?pollname=softwarepatents
[11] Výsledky ankety německého magazínu ComputerWoche
	http://www.computerwoche.de/index.cfm?pageid=254&type=detail&artid=61305
[12] Apel na vlády jednotlivých států (v ČR podepsáno asi 200 lidmi a
předáno)[Později jsem byl upozorněn, že tato hodnota je nesprávná a
dopis podepsalo jen asi 100 lidí.]
	http://kwiki.ffii.org/index.cgi?ParlReso0405En
[13] Encyklopedický článek na Wikipedia.Org o softwarových patentech
	http://en.wikipedia.org/wiki/Software_patents

CZ s dost ENG linkami:
http://www.zive.cz/h/Byznys/AR.asp?ARI=120395
http://www.zive.cz/h/Byznys/AR.asp?ARI=120525