top-posting vs bottom-posting

Michal Čihař michal na cihar.com
Sobota Únor 12 19:36:36 CET 2005

On Sat 12. 2. 2005 19:08, Martin Och wrote:
> A co je na top-posting spatneho? Co, nebo kdo to zakazuje?
> V situaci, kdy necham v tele jen relevantni cast, je preci lhostejno,
> zda je odpoved pred nebo za puvodni zpravou.

Nechce se mi opakovat to co bylo již tisíckrát napsáno, tak třeba první
dva odkazy z http://www.google.com/search?q=top-posting:

http://www.caliburn.nl/topposting.html
http://www.cs.tut.fi/~jkorpela/usenet/brox.html

> Dokonce mi to pripada i citelnejsi, kdyz ctu nejdrive cerstve
> informace, nez se prokousavat (uz treba) neaktualnim textem. Lec to
> je vec nazoru...

No pokud toho čtete víc, tak je fakt pěkné číst první nové informace, o
kterých vůbec nevím čeho se týkají. Takže se stejně musím podívat na
konec mailu, na co že to je reakce...

--
    Michal Čihař | http://www.cihar.com