top-posting vs bottom-posting

Vaclav Lorenc valor na ics.muni.cz
Sobota Únor 12 19:52:27 CET 2005

On Sat, 12 Feb 2005 18:42:01 GMT, Slavek Banko wrote:

> Vidím, že i váš klient dělá to, že před původní zprávu dá hlavičku s
> informací o citované zprávě. Při odpovídání před původní zprávu pak vždy

No dělá, ale je to čistě chyba moje, že si to neohlídám.. můj klient
poskytuje asi bambilión možností, jak se bude chovat. Ve spolupráci s
lidským faktorem to většinou dopadá docela použitelně.

> za každou hlavičkou následuje příslušná citace. Při odpovídání za původní
> zprávu (a před podpisy a patičky), se pak tato informace jen neužitečně
> hromadí na začátku a nelze využít - nebo snad podle odsazení vždy
> zarolujete na začátek, abyste odpočítal, čí konkrétní reakce byla?

Často není potřeba vědět, kdo konkrétně onu informaci napsal, ale spíš co
je to za informaci. Na začátek příspěvků jsem neroloval už docela dlouho,
ale možná je to chyba a o něco důležitého přicházím.

> Pozn: Odůvodnění, že odpovídání na začátek je výmysl Microsoftu je
> bezpředmětné. Tento argument, prosím, nechejte stranou. Slávek.

Já ho stranou nechal, takže proč ho sem taháte? Navíc Vám byly poskytnuty
fajn odkazy, většině lidí nedělá problém správně příspěvky quotovat, takže
proč se tu zase rozmáhá tenhle flame?

Odkazů i názorů je tady taky víc než dost, nešlo by to už ukončit?

--
Vaclav Lorenc (http://www.fi.muni.cz/~xlorenc1) --------------------
:: Two of the most famous products of Berkeley are LSD and Unix.  ::