top-posting vs bottom-posting

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Sobota Únor 12 23:31:22 CET 2005

Pavel Benisek wrote:

> Zavedly to IMHO microsofti mail clienti, takze je to "de-facto
> standart" .. jako ostatne vse od MS ze ? ;)
> Nebojte se ze by si to MS neprosadil kdyz je pouziva 80% lidi. Tem pak
> pripada divny bottom-posting :(
Odpovim bottom-postingem, ale jenom kvuli vam :-)
Chci vam polozit zasadni otazku: kdyz dostanete nejaky ukol napsany na
papire a polozite ho na stul, pak dostanete dalsi takovy papir. Kam polozite
ten druhy? Nahoru na prvni, nebo ho zasunete dospodu? Ja ho tedy pokladam
nahoru, pripada mi to prirozene. Vsechny starsi veci jsou vespodu,
nejnovejsi lezi nahore. No a stejne je to s elektronickou zpravou. Novy text
nahore, starsi pod nim a cim starsi, tim vic dole je.
A nebo me napada, ze jste Arab :-) Ti ctou z praveho dolniho rohu do leveho
horniho :-) Takze zprava pro vas

.myntsatsen dukenop
ityb im es adz varpz
inasp bosupz otneT
--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz