top-posting vs bottom-posting

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Neděle Únor 13 00:38:48 CET 2005

On Sat, Feb 12, 2005 at 11:31:22PM +0100, Petr Vileta wrote:
> Chci vam polozit zasadni otazku: kdyz dostanete nejaky ukol napsany na
> papire a polozite ho na stul, pak dostanete dalsi takovy papir. Kam polozite
> ten druhy?
To je analogia maximalne tak k tomu, ako triedis maily v lokalnom cliente.
Okrem toho ja sa papieru vyhybam pokial sa da, takze u mna neskoncia jeden na
druhom ale oba v smetiach.

Presnejsie by bolo sa spytat, ked napriklad niekomu telefonujes, ci najprv
povies odpoved a potom zrekapitulujes otazku :-)

S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
                   Disc space - The final frontier.