top-posting vs bottom-posting

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Neděle Únor 13 03:32:57 CET 2005

Peter Surda wrote:
> To je analogia maximalne tak k tomu, ako triedis maily v lokalnom
> cliente. Okrem toho ja sa papieru vyhybam pokial sa da, takze u mna
> neskoncia jeden na druhom ale oba v smetiach.
>
> Presnejsie by bolo sa spytat, ked napriklad niekomu telefonujes, ci
> najprv povies odpoved a potom zrekapitulujes otazku :-)

No tak dobre, telefon (davkove zpracovani) :-)

PS:
1) vytoci PV
2) zepta se "ked napriklad niekomu telefonujes, ci najprv povies odpoved a
potom zrekapitulujes otazku?"
3) zavesi

PV:
1) vytoci PS
2) odpovi "nejprve reknu odpoved."
3) zavesi

Staci? :-)

--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz