top-posting vs bottom-posting

Vaclav Lorenc valor na ics.muni.cz
Sobota Únor 12 19:28:31 CET 2005

On Sat, 12 Feb 2005 18:08:45 GMT, Martin Och wrote:
> A co je na top-posting spatneho? Co, nebo kdo to zakazuje?
> V situaci, kdy necham v tele jen relevantni cast, je preci lhostejno,
> zda je odpoved pred nebo za puvodni zpravou.
> Dokonce mi to pripada i citelnejsi, kdyz ctu nejdrive cerstve informace,
> nez se prokousavat (uz treba) neaktualnim textem. Lec to je vec nazoru...

 A: Because it messes up the order in which people normally read text.
 Q: Why is top-posting such a bad thing?
 A: Top-posting.

Druhak při vhodném quotování je vždy jasné, na jaké části původního příspěvku
odpovídáte. A části, které při odpovědi nejsou podstatné, můžete bez problémů
vymazat.

--
Vaclav Lorenc (http://www.fi.muni.cz/~xlorenc1) --------------------
:: Two of the most famous products of Berkeley are LSD and Unix.  ::