Podivne chovani Apache

Stanislav Petr stanislav.petr na hosting90.cz
Neděle Únor 13 09:40:24 CET 2005

Dne so 12. února 2005 13:20 Dalibor Straka napsal(a):

> Neni zlato co se trpyti:
> 1. debian
>   reload | force-reload)
>     test_config
>     echo -n "Reloading $NAME configuration"
>     start-stop-daemon --stop --pidfile $PIDFILE --signal USR1
>     ;;
>
> 2. redhat
> #see how we were called.
> case "$1" in
>   start)
>     start
>         ;;
>   stop)
>     stop
> [...]

Zrejme starsi distribuce. Novjejsi RH a FC uz maji opravdovy reload. A
mimochodem - co takhle kill `cat /var/run/httpd.pid` -HUP (pripadne killall
httpd -HUP, ale to nevim proc nemaji nektery verze apache rady)

--
Stanislav Petr
Hosting 90 s.r.o.