top-posting vs bottom-posting

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Neděle Únor 13 23:04:39 CET 2005

"Katarina Machalkova" <K.Machalkova na pod.cvut.cz> píše v diskusním příspěvku
news:cuoeuh$21ol$1 na ns.felk.cvut.cz...

> Nejhorsi na tom je, ze to delaji i relativne rozumni lide, o jejichz
> inteligenci by se jeden neodvazil pochybovat. A to nemusi byt nutne ani
> Microsoft-pozitivni. Tak ja nevim, to je opravdu tak uchylne psat
> prispevky "pod" a odmazavat vsechno nepodstatny, ze to lidi povazuji za
> zbytecnou buzeraci a pisou si nadale po svym ? (ano, opravdu zboznuji,
> kdyz mi prijde zpatky cely muj mail vcetne GnuPG podpisu v priloze a k
> nemu dopsano jenom neco ve stylu "Tak jo, prijdu. Mej se krasne")
Ja bych to jeste trochu zkomplikoval :-)
Je rozdil mezi odpovedi v konferenci a odpovedi na bezny mail. Znam hodne
lidi, kteri pravidelne mazou ve svem klientovi stare maily. Napriklad mam
reko 2005, takze smazou vse, co neni ve zvlastni slozce (napriklad Nemaz_to)
a ma rok prijeti menzi nez 2004. Jenze kdyz probiha mailova komunikace a ten
"ping-pong" obsahuje celokem 20 odpovedi, pak je mnohem vhodnejsi ponechavat
vzdy cely text. Clovek si proste uschova nejmladsi mail a ma tam vsechno.
Jina situace je v konferencich. Tam clovek vetsinou vidi zpravy serazene v
threadu a kdyz ho to zajima, muze zacit cist od zacatku. Ovsem jsou i
konference, kde nelze zobrazit cely thread :-(
--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz