top-posting vs bottom-posting

Vasek Stodulka xvasek na gmail.com
Pondělí Únor 14 08:41:35 CET 2005

On Sat, 12 Feb 2005 18:08:45 GMT, Martin Och <martin na och.cz> wrote:

>  A co je na top-posting spatneho? Co, nebo kdo to zakazuje?

	RFC 1855, subsekce 3.1.1, jedenacty odstavec. Pravda je, ze je to
uvedeno v kapitole one-to-many communication, takze se to nevztahuje
obecne na one-to-one mail; muzete tedy dle RFC 1855 maily psat jinak, nez
prispevky do konference. Nicmene IMHO to v one-to-one sekci neni, protoze
v dobe, kdy RFC1855 vznikalo, nikoho nenapadlo psat maily takovym stupinim
zpusobem.

>  V situaci, kdy necham v tele jen relevantni cast, je preci lhostejno,
>  zda je odpoved pred nebo za puvodni zpravou.
>  Dokonce mi to pripada i citelnejsi, kdyz ctu nejdrive cerstve informace,
>  nez se prokousavat (uz treba) neaktualnim textem. Lec to je vec nazoru...

	Neni. Je to psane pravidlo. Zpochybnujete RFC?

	BTW: Uz kdyz nekdo odpovida top-postingem, tak ve me budi hodne
neprofesionalni pocit.

--
Vašek Stodůlka
tel.: +420 608 200 860