top-posting vs bottom-posting

Petr Baum pb-luv na baum.com.au
Neděle Únor 13 23:48:06 CET 2005

On Monday 14 February 2005 09:04, Petr Vileta wrote:
> "Katarina Machalkova" <K.Machalkova na pod.cvut.cz> píše v diskusním příspěvku
> news:cuoeuh$21ol$1 na ns.felk.cvut.cz...

> Ja bych to jeste trochu zkomplikoval :-)
> Je rozdil mezi odpovedi v konferenci a odpovedi na bezny mail. Znam hodne
> lidi, kteri pravidelne mazou ve svem klientovi stare maily. Napriklad mam
> reko 2005, takze smazou vse, co neni ve zvlastni slozce (napriklad
> Nemaz_to) a ma rok prijeti menzi nez 2004. Jenze kdyz probiha mailova
> komunikace a ten "ping-pong" obsahuje celokem 20 odpovedi, pak je mnohem
> [...]

Představa, že všechny maily mají obsahovat celý text, aby lidi, kteří - možná
- používají tenhle systém měli pohodlný život je dost otřesná.

Ale i v tomhle případě je zapotřebí odpovídat dole, ne? A pečlivě vyhazovat
nadpočetné podpisy, reklamy a každou odpověď v textu datovat a vyznačit kdo
ji psal. Jinak mám dojem, že se ve výsledném "dokumentu", který obsahuje
"celkem 20 odpovedí" včetně 40 hlaviček, 40 podpisů a 40 reklam nejde vyznat!

Petr

--
<pb-luv na baum.com.au>

Petr Baum, P.O.Box 2364, Rowville 3178