nvidia-kernel-source

Miroslav Maiksnar ml na mixi.cz
Pondělí Únor 14 12:04:56 CET 2005

On Monday 14 February 2005 10:55, Dvorak Martin wrote:
> ahoj,
> v debian testing nyni chybi nvidia-kernel-source balicek, a v unstable je
> ve verzi 1.0.6629.
> muj dotaz je, zda nekdo nezkousel grafiku GeForce 6600GT na verzi
> nvidia-kernel-source
> 1.0.6111 (podle vseho nefunguje) nebo zda uz nekdo zkousel verzi z unstable
> 1.0.6629
> i s jinym chipem nvidia.

Ja mam ted v testingu nainstalovanou verzi 1.0.6629+1 (jako obsolete ;o( ). Na
moji 6800 funguje vyborne ;o)

Navic nvidia-kernel-common mam v testingu ve verzi 1.0.6629+1 a neni v
obsolete, takze predpokladam, ze ta sama verze z unstable by mela behat v
pohode.

> jde mi o chybu : Debian Bug report logs - #267799
> <mailto:267799 na bugs.debian.org>
> fails to auto-load kernel module
> muze mi nekdo poradit jak tuto situaci do vydani 1.0.6629 v testing resit?

Nepomohlo by pak neco jako `echo nvidia >> /etc/modules`?

Mixi