Pocatecni rychlost Centrina

Jaroslav Honsa honsa na pleione.asu.cas.cz
Pondělí Únor 14 12:54:40 CET 2005

Dobry den,

mam notebook Prestigio 157, kde je Centrino M 1.7GHz, ale at nabootuju
Debian Sarge, Knoppix-3.7, Ubuntu nebo Danix, porad mi to pise v
/proc/cpuinfo:
model name      : Intel(R) Pentium(R) M processor 1.70GHz
stepping        : 6
cpu MHz         : 598.210,
at je zatez jakakoliv.

Zkousel jsem prekladat jadro s podporou speedstep podle spousty navodu,
ale ani to mi nefunguje, pise to pri bootu:
speedstep-centrino: no table support for CPU model "Intel(R) Pentium(R)
M processor 1.70GHz":
speedstep-centrino: try compiling with CONFIG_X86_SPEEDSTEP_CENTRINO_ACPI enable

ale ta volba v jadre (2.6.9) neni.

To, ze to bezi porad na 600MHz me dost zarazi. Neni to nejaka chyba HW
konfigurace (BIOS)? V BIOSe jsem zadnou moznost ovlivneni nenasel.
Srovnani s Woknama neznam, protoze je nemam.

Muzete mi prosim nekdo k tomu neco rict?

Diky predem.

Zdravi Jaroslav Honsa.