Pocatecni rychlost Centrina

Michael Mraka Michael.Mraka na homecredit.net
Pondělí Únor 14 13:03:19 CET 2005

% mam notebook Prestigio 157, kde je Centrino M 1.7GHz, ale at nabootuju
% Debian Sarge, Knoppix-3.7, Ubuntu nebo Danix, porad mi to pise v
% /proc/cpuinfo:
% model name      : Intel(R) Pentium(R) M processor 1.70GHz
% stepping        : 6
% cpu MHz         : 598.210,
% at je zatez jakakoliv.
% To, ze to bezi porad na 600MHz me dost zarazi. Neni to nejaka chyba HW
% konfigurace (BIOS)? V BIOSe jsem zadnou moznost ovlivneni nenasel.
% Srovnani s Woknama neznam, protoze je nemam.
%
% Muzete mi prosim nekdo k tomu neco rict?

Podobne se mi choval spatne nakonfigurovany cpuspeed demon; okamzite
srazil frekvenci CPU na nejnizsi moznou (v mem pripade 200Mhz :).
Nebezi tam neco takoveho?

--mm                                                            Michael Mráka