Pocatecni rychlost Centrina

Jaroslav Honsa honsa na pleione.asu.cas.cz
Pondělí Únor 14 14:52:45 CET 2005

On Mon, Feb 14, 2005 at 01:19:01PM +0100, luc wrote:

> Zdar,
>
> 	mas naistalovanej nejakej program kterej s tou frekvenci
> "hybe"....cpudyn, cpufreq ... jestli ne nainstaluj....jinak se ti to
> hybat nebude ....dle mych zkusenosti je vychozi politika zvolit
> "zakladni step", ktery je opravdu cca 600MHz. Je ti doporucuji cpudyn
> me funguje lepe nez cpufreq....ale moznosti je daleko vice .... viz
> google.

Tak jsem jeste jednou prekontroloval nastaveni v jadre, dal vsechny
relevantni moduly primo do jadra, nainstaloval cpudyn a porad nic:-(
Hned na zacatku bootovani to napise "Detected 598.078 MHz processsor".
Tam prece jeste nic neprepina, ne? Tam by to podle mne melo jet naplno.
Kdyz zkousim ten cpudynd, napise, ze "CPU frequency control disabled,
exiting". Ale kde je to disabled? (strace taky nic nerekne).
Nerikejte mi, ze je nizka frekvence defaultni a kdyz chci zvysit, musim
do jadra...
Jeste jsem zkusil Slax, a FreeSBIE, vsude na zacatku 600MHz, u BSD
neumim najit aktualni stav.

Jeste nekoho neco napada?

Jarda Honsa.