Pocatecni rychlost Centrina

luc xxlucas na centrum.cz
Pondělí Únor 14 15:03:31 CET 2005

Dne po 14. února 2005 14:52 Jaroslav Honsa napsal(a):

> Tak jsem jeste jednou prekontroloval nastaveni v jadre, dal vsechny
> relevantni moduly primo do jadra, nainstaloval cpudyn a porad nic:-(
> Hned na zacatku bootovani to napise "Detected 598.078 MHz
> processsor". Tam prece jeste nic neprepina, ne? Tam by to podle mne
> melo jet naplno. Kdyz zkousim ten cpudynd, napise, ze "CPU frequency
> control disabled, exiting". Ale kde je to disabled? (strace taky nic
> nerekne).

tak jinak... mas procesor Intel Pentium M735 ??? alias centrino 1,7ghz.
jakej mas chipset??? a posli relevatni cast .config z kernelu ...

ja mam centrino 2ghz a bezi to jak vitr ..... kompiloval jsem 2.6.10
vanillu, mozna najdu i .config pokud by's chtel...

> Nerikejte mi, ze je nizka frekvence defaultni a kdyz chci
> zvysit, musim do jadra...

ne. myslel jsem to v okamziku kdyz nebezi cpudyn nebo neco jineho pak se
diva jen na ten zakladni step...

--
luc
Linux 2.6.10-1mdkcustom Intel(R) Pentium(R) M processor 2.00GHz