ICQ SPAM a jak se branit

Katarina Machalkova K.Machalkova na pod.cvut.cz
Pondělí Únor 14 23:24:56 CET 2005

Dalibor Straka wrote:

> Pokud nekdo posle zpravu: "Ahoj Katko, to jsem ja Dalibor." to je
> automaticky zahozena? Nebo musim vygenerovat nejdrive request na pridani
> do kontakt listu a do nej napsat kdo jsem?

Zahozena.. hm, je a neni. Mne primo na obrazovce nevyskoci, zapisuje se
do logu (~/licq/log.rejects) a muzu si ji precist dodatecne, ovsem to
bych se nejdriv do toho logu musela podivat :-) Jinak pomuze opravdu
jenom vygenerovani zadosti o pridani do kontakt listu.

Ona to zas az tak idealni feature neni. Mam sice klid, nikdo mne
neotravuje, ale pak si lidi zacnou stezovat, ze mi pisou na ICQ a ja
jsem pekne hnusna, protoze je smeruju do /dev/null. Tak jsem to radsi
vypla...

P.S. Nepouzivejte prosim smerem -> ja osloveni 'Katko'. Nesnasim to. Diky
--
"Silent I lie with a smile on my face
Appearance deceives and the silence betrays"

Katarína "Bubli" Machálková