ICQ SPAM a jak se branit

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Úterý Únor 15 00:45:10 CET 2005

On Mon, Feb 14, 2005 at 11:24:56PM +0100, Katarina Machalkova wrote:

> Zahozena.. hm, je a neni. Mne primo na obrazovce nevyskoci, zapisuje se
> do logu (~/licq/log.rejects) a muzu si ji precist dodatecne, ovsem to
> bych se nejdriv do toho logu musela podivat :-) Jinak pomuze opravdu
> jenom vygenerovani zadosti o pridani do kontakt listu.

Pokud se do zadosti neda nic napsat, tezko se pak zjistuje, kdo to zada
o kontakt. Pokud se tam neco napsat da, pak se da spam rozeslat timto
zpusobem. Zvlastni je, ze pouzivam icq transport pres jabber a za 3 roky
jsem nedostal jedinou nevyzadanou zpravu. Musim se nad tim zamyslet.

-- Dalibor Straka