poradi eth ..

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Úterý Únor 15 08:06:32 CET 2005

On Mon, Feb 14, 2005 at 11:37:13PM +0100, Michal Kubecek wrote:

> Ne, to už jsem psal výše. Situace, kdy vyměňuji kartu, je situace,
> o které vím a se kterou se jsem schopen vypořádat, ať používám
> persistentní jména nebo ne. Použití persistentních jmen řeší hlavně
> situace, kdy se může změnit přiřazený interface, aniž bych cokoli měnil
> (a někdy i aniž bych o tom vůbec věděl).  Např. při použití výměnných
> zařízení (PCMCIA, USB apod.) nebo při HW chybě, kvůli které se některé
> zařízení nepodaří inicializovat.

Jak uz jsem psal - tohle *neni* prilis stastne, protoze je to
neprehledne (MAC adresu jako identifikator opravdu snadno poznam).

Tedy - pravda, pokud rutinne pouzivate na vsechno Yast, tak vam to muze
byt fuk.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz