Doporucte system zalohovani

Jan Houstek jan.houstek na mff.cuni.cz
Úterý Únor 15 08:55:12 CET 2005

On Tue, 15 Feb 2005, Milan Keršláger wrote:

> Zacnete u castky, kterou chcete obetovat. Na pasku budete potrebovat cca
> 150 a vice tisic. Muzete uvazovat i o Blu-ray nebo HD DVD.

Bejvavalo. Slusna AIT-2 mechanika stoji kolem 40 tisic, s knihovnou na 4
kazety tak maximalne 70 (mozna i min, uz jsem na ty ceny dlouho nekouka),
40 GB paska vyjde cca na 1500. Kde je tech 150?

> Pokud mate jadro 2.6.x, pak by mohlo jit zalohovat pomoci dumpu a LVM2
> snapshotu. Rozdilove zalohy se daji delat i pomoci tar nebo star (pokud
> chcete i ACL). Dump ma na ACL experimentalni patch.

Snapshot umi i LVM1 na jadrech 2.4. Pokud mate XFS, tak zadny patch
nepotrebujete, xfsdump zalohuje ACL/EA odjakziva.

-- Honza Houstek