Vlastni debian mirror

Michal Čihař michal na cihar.com
Úterý Únor 15 17:48:33 CET 2005

Zdravím

On Tuesday 15 February 2005 17:42, Damir Špoljarič wrote:
> Zdravim. Rad bych rozjet pro nasi sit debiani mirror.. Nespis pres
> rsync. Na debian.org sem nasel jakysi navod.. jenze moc dobre nerozumim
> tomuto skriptu:
> http://www.debian.org/mirror/anonftpsync
> Jenze anglictina neni zrovna moje silna stranka.. Mohl byste mi prosim
> nekdo rict co v tom skriptu nastavit .. (mirror pro Debian Sarge, i386,
> ia64, alpha, m86k; a bez zdrojaku).
> Synchronizaci bych asi nastavil na kazdy den vzdy nekdy v noci..
> Nevite nekdo kolik mista na disku je pro takovy mirror potreba (to ceho
> [...]

Před pár lety jsem měl mirror i386+src a bylo to něco kolem 13 GiB. Denní
přírustky v řádu stovek MiB, podle toho jestli se zrovna objevily nový KDE,
OpenOffice.org a podobný obludy :-)

Jinak taky zajímavé řešení je apt-proxy, pro mnoho situací to může být
výhodnější než kompletní mirror.

--
    Michal Čihař | http://cihar.com