Vlastni debian mirror

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Úterý Únor 15 18:15:21 CET 2005

On Tue, Feb 15, 2005 at 05:42:31PM +0100, Damir Špoljarič wrote:
> Zdravim. Rad bych rozjet pro nasi sit debiani mirror.. Nespis pres
> rsync. Na debian.org sem nasel jakysi navod.. jenze moc dobre nerozumim
> tomuto skriptu:
> http://www.debian.org/mirror/anonftpsync
> Jenze anglictina neni zrovna moje silna stranka.. Mohl byste mi prosim
> nekdo rict co v tom skriptu nastavit .. (mirror pro Debian Sarge, i386,
> ia64, alpha, m86k; a bez zdrojaku).
> Synchronizaci bych asi nastavil na kazdy den vzdy nekdy v noci..
> Nevite nekdo kolik mista na disku je pro takovy mirror potreba (to ceho
> [...]

Cau,

muzes pouzit apt-move kdyz mas fajn a rychlou sit. Ja pouzivam upraveny
anonftpsync http://www.panelnet.cz/linux/debian.mirror, ktery mi
jeste sesynchronizuje (rsync) debian security updates. Je tam spousta
veci pozmenena a vyhazeny baliky pro jine architektury nez x86.
Muj mirror pouziva cca 20 lidi a vsem vse jede. Velikost je
/dev/hdd1             78145768  21138852  57006916  28% /opt/debian
updates maji 1.3G a mam je jinde :).

Skript spoustim cronem kazdy den ve 4:30.
-- Dalibor