presmerovani stanic

Michal Rybárik michal na rybarik.sk
Úterý Únor 15 21:38:25 CET 2005

MK> To je hezke, pravda. Nicmene bych uvital obecne reseni nezavisle na
MK> pouzite distribuci/instalaci.

nedavno som to riesil. na routeri cez iptables spojenia smerovane na
port 80/tcp DNATujem na napr. 10.1.1.1:8765. na tejto ip/porte bezi
apache, ktory ma nastavene ze servuje akukolvek domenu (tusim sa to
zapisuje _default_:8765), a zaroven ma nastaveny errordocument 404 na
"/" aby odservoval nielen akukolvek domenu, ale aj akukolvek stranku
na nej.

--
s pozdravom
michal na rybarik.sk