Traffic shapping na wi-fi

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Středa Únor 16 09:36:30 CET 2005

On Wed, Feb 16, 2005 at 08:11:46AM +0000, ata100 na tiscali.cz wrote:
> Prodávají se nějaké Full- duplex WiFi?
> Full duplex mě zajímá proto, že začínají existovat telefony na
> WiFi, a po half-duplexu to přeci nemůže fungovat.
> Proto další otázka: Je například síťovka Intel PRO/Wireless 2915ABG
> (802.11i) full-duplex?
> Díky předem

Omlouvam se za cestinu. Tento terminalek neumi utf8.
Telefony po half duplexu samozrejme mohou fungovat ;-). Jestli
vzorkovaci frekvence bude f, tak staci kdyz se za 1 sekundu podari
poslat obema smery 2f*velikost_vzorku dat. Takovy wifi spoj na 1Mbit
half duplex se bude pekne flakat, kdyz by tam bezel jeden hovor
z "normalniho" telefonu (8kHz,8bit,mono cemuz odpovida 64kbit tok jednim
smerem).

-- Dalibor

Daląí informace o konferenci Linux