lahky OT: qmail mail forwarding

volesak na aristia.cz volesak na aristia.cz
Středa Únor 16 11:01:35 CET 2005

 .qmail-user1 by mel vypadat nejak takto:

./user1/Maildir/
&user2 na domena.cz

...pozor na uzivatele s teckou, potom se pouzije .qmail-user:1 namisto
.qmail-user.1
Honza Volesak

-----Original Message-----
From: Dusan Zatkovsky [mailto:zatkovsky na printsoft.cz]
Sent: Wednesday, February 16, 2005 9:40 AM
To: linux na linux.cz
Subject: lahky OT: qmail mail forwarding

Zdravim.

Po prestudovani manualov ku qmailu a citaniu roznych howto som doteraz
neprisiel na sposob, ako si spravit mail forward a zaroven nechat kopiu
mailu v mailboxe pomocou qmailu.

User ma povedzme login 'user1'. Vytvorenim aliasu .qmail-user1 som to
nedosiahol, pretoze mail sa automaticky dorucil do boxu user1 a alias sa
ignoroval.

Skusil som aj man dot-qmail, kde som tiez neuspel. Dokazem spravit reditect,
ale neviem, ako spravu nechat aj lokalne.

Poradi niekto?

Dik