Test konzistence filesystemu

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Středa Únor 16 16:33:42 CET 2005

Zdenek Havrlik wrote:
: >    hledám nějaké řešení, které mi zjistí, zdali je filesystém
: > konzistentní i při přimountovaném filesystému.
: >
: >    Proč? Chci periodicky testovat "zdravost" filesystému (poté, co se
: > naprosto neuvěřitelným způsobem rozpadl filesystém na RAID1). Ten
: > filesystém nemůžu odpojit (pořád na něj někdo přistupuje).
:
: pred kontrolou
: mount -o remount,ro /neco
: po kontrole
: mount -o remount,rw /neco
:
: pristupovat bude moct furt ..
:

   To je sice pěkné, ale ten disk se používá pro read-write operace.  To
ho můžu rovnou odpojit.

   Stejně děkuji.

Věroš Kaplan
--