Test konzistence filesystemu

Zdenek Havrlik zdenek na lhotkanet.cz
Středa Únor 16 16:22:49 CET 2005

pred kontrolou
mount -o remount,ro /neco
po kontrole
mount -o remount,rw /neco

pristupovat bude moct furt ..

zdenek

--
Zdeněk Havrlík
Ředitel technického odboru ústředního výkonného výboru Lhotkanet.cz .

--
Bůh stvořil svět za šest dní. Sedmý den sednul do Tatry.
Pak přišli nevěřící a všechno to šlo do prd..e.

Na všechny teď hledím z patra, jezdím totiž vozem TATRA !!!!
--

        Tento e-mail neobsahuje VIRY,
jelikož nepocházi z prostředí systemu M$ Windows!!!