Qmail - pridani textu do tela mailu

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Čtvrtek Únor 17 23:23:00 CET 2005

Jan Houstek wrote:

> Pominu-li, ze pozadavek jako takovy je dosti nesmyslny, mel by se
> resit primarne na urovni MUA, nikoliv MTA.
Ono to ve firme az tak nesmyslny pozadavek neni. Jiste vite, ze napriklad v
nastaveni tiskarny lze nastavit, ze se na kazdy list vytiskne banner nebo
podtisk (vodotisk) a muze to zmenit jen admin. Tim se zajisti
1) zvysena spotreba toneru :-)
2) ze nikdo si nebude tisknout soukrome veci na firemni tiskarne, protoze to
bude firemne oznacene.

Ze stejneho duvodu je docela rozumny i pozadavek na pridavani napr.
kontaktnich informaci o firme do vsech odchozich mailu. Docili se tim
zejmena
1) ze si kazdy rozmysli, zda posle soukromy mail z firemni site
2) at zamestnanec pouziva jakykoliv MUA a ma to jakkoliv blbe nastavene, tak
se adresa, ICO, DIC, telefon atd. do kazdeho mailu doplni vzdy a nezavisle
na jeho vuli.

Omlouvam se za OT, ale nekdy me "inzenyrske pristupy k problemu" pripadaji
jako z jineho sveta. Jsem totiz zivnostnik a tudiz jsem podnikatel i
zamestnanec :-)
--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz