Zakázání Cut&Paste v x.org

Vladimír Bušek busek na dssk.cz
Pátek Únor 18 13:02:46 CET 2005

On Mon, 24 Jan 2005, Lubos Lunak wrote:

> Jenze ta odpoved, i pres tu formu, nejsou uvahy ale prosta fakta. Copy&paste,
> at uz mysi nebo Ctrl+C/V, jsou funkce aplikace, X samotne poskytuje
> funkcionalitu pro prenos dat a specifikaci prenosu. Chtit od X blokovat
> clipboard je asi jako chtit po routeru, aby blokoval Javascript. Ne ze by to
> tedy vyslovene neslo, ale asi bude jednodussi proste to zakazat v aplikaci
> nebo zaridit, at to neni kam zkopirovat.

Zse se mýlíte. Jsou "dvě" schránky - jedna přímo X-ek a druhá "okenních
manažerů". Já chci zakázat ten buffer v X-kách. Zkuste si spustit
samostatný xserver bez manažeru a do nich xterm. I přes nepřítomnost
okenního manažeru budete mít možnost prostředním tlačítkem přenášet text
z/do bufferu.

No nic. Když nikdo nic neví, tak si to hacknu.

V. Bušek