Re: Zakázání Cut&Paste v x.org

arpanet arpanet na post.cz
Pátek Únor 18 15:44:07 CET 2005

> Zse se mýlíte. Jsou "dvě" schránky - jedna přímo X-ek a druhá "okenních
> manažerů". Já chci zakázat ten buffer v X-kách. Zkuste si spustit
> samostatný xserver bez manažeru a do nich xterm. I přes nepřítomnost
> okenního manažeru budete mít možnost prostředním tlačítkem přenášet text
> z/do bufferu.

<treba se pletu ale>
okenimu manageru je naprosto shumak nejaka schranka ....

klient <program> musi definovat metodu
jak data vzit ... jak urcit jejich strukturu ... atd
a druhy klient zase metodu jak ty data prijmout
takze jedine zahackovat v xech a z <cripled> xserver

nebo napsat aplikaci aplikaci na prezentaci bez cut ....

..... ale protoze se pokud si dobre pamatuji jedna o pdfka
tak to snad jde udelat primo ve zdroji dat <pdf to umi> ...
. a muzete udelat minimalniho uzivatele kterej se remote
dostane k jenom k acroreaderu na vzdalenem stroji
 .... pak mu reader metodu cut neda ...
a primo pristup k souboru aby to crackoval mit nebude

.... a tomu aby to ocrkoval z bitmapy stejne nezabranite .... kdyz tak si to nafotii
nebo tak neco -)))

... toz tak